Szukamy osoby na stanowisko:
Customer Success Executive
Miejsce pracy: Kraków

Praca z naszego biura Techforce w Krakowie, przy ul. Krupniczej 3

(zaraz obok Teatru Bagatela).

Widełki: ok 2200 - 3000 pln netto
Praca na pełny etat 

Kluczowe Obowiązki:
  • Obsługa klienta,
  • Szkolenie nowych użytkowników w zakresie adaptacji do oprogramowania (zapewniamy odpowiednie przygotowanie i okres wdrożeniowy),
  • Interakcja i codzienna współpraca z klientem,
  • Możliwe sporadyczne podróże po Europie 
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, pozwalająca na swobodną komunikację z osobami anglojęzycznymi (mile widziane osoby studiujące kierunki związane z j. angielskim),
  • Zdolność do szybkiego rozwiązywania problemów,
  • Dokładność, oko do detali,
  • Wysoka kultura osobista,
  • Status studenta mile widziany.
Początkowo jest to stanowisko dla jednej osoby, po okresie wdrożenia istnieje jednak możliwość rozszerzenia stanowiska dla kolejnej.
Oferujemy dodatkowo całe mnóstwo benefitów, dostępnych u nas w biurze, a także prywatną opiekę medyczną.

Po więcej informacji serdecznie zapraszam do kontaktu:

Osoby zainteresowane proszę o wysyłanie CV w języku angielskim na adres

kamila@gettechforce.com

Dane kontaktowe:

W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."
 
praca-przedstawiciele.pl