Facebook
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies. Dowiedz się więcej.
SŁOWO KLUCZOWE
BRANŻA
REGION
SZUKAJ HANDLOWCÓW:
zbigniew bieńko
Lublin
województwo lubelskie
wyślij wiadomość
dodaj do znajomych
WYKSZTAŁCENIE
brak danych
DOŚWIADCZENIE
Przedstawiciel handlowy
Fundacja „Nasza Przyszłość”
od 2005-05 do 2012-09
Branża:
Edukacja/ Wydawnictwa
Opis:
Współpraca z księgarniami i hurtowniami na terenie Polski.
Przedstawiciel handlowy
Niemiecka Firma Optyczna Meitzner – Meitzner
od 2002-09 do 2003-03
Branża:
Inne
Opis:
Dystrybucja opraw okularowych.
Przedstawiciel handlowy
Firma Gellwe
od 2000-07 do 2001-08
Branża:
Spożywcza
Opis:
Współpraca ze sklepami, sieciami i hurtowniami.
Regionalny Koordynator Sprzedaży
Międzynarodowa Firma Schulstadt SPC Sp. Z o.o.
od 1999-04 do 2000-04
Branża:
Spożywcza
Opis:
Kierowanie siedmioosobowym zespołem pracowników oraz prowadzenie całokształtu spraw związanych z zarządzaniem Centrum Dystrybucyjnym w Lublinie. Zawieranie umów, negocjowanie warunków współpracy – sklepy, sieci, hurtownie.
Przedstawiciel handlowy
Międzynarodowa Firma Schulstadt SPC Sp. Z o.o.
od 1998-04 do 1999-04
Branża:
Spożywcza
Opis:
Współpraca ze sklepami, sieciami i hurtowniami na terenie Polski
Przedstawiciel handlowy
Międzynarodowa firma Pepsico Foods INC Frito - Lay. E, Wedel(branża FMCG)
od 1995-11 do 1998-04
Branża:
Spożywcza
Opis:
Współpraca ze sklepami, sieciami i hurtowniami na terenie Polski
Referant przy bezpośredniej obsłudze klienta
Bank PeKaO S.A.
od 1990-03 do 1992-06
Branża:
Inne
Opis:
bezpośrednia obsługa klienta
OPIS
Kursy:
Szkolenia związane z relacjami klient – sprzedawca:
- „Technik sprzedaży”
- „Prowadzenia rozmów handlowych, negocjacja wraz z tworzeniem właściwych relacji z klientem”
- „Zagadnienia efektywnej sprzedaży”
Dotyczące skutecznego zarządzania zespołami pracowniczymi oraz efektywną organizacją pracy na stanowisku pracy.
- „Zarządzanie czasem” – filozofia zarządzania czasem. Określanie priorytetów, ustalanie celów i planowanie ich realizacji w przedziałach czasowych „pochłaniacze czasu”
Języki obce:
Niemiecki – bezpośredni kontakt przez trzy lata – znajomość języka w mowie i piśmie
Angielski – w stopniu podstawowym
Inne:
Przygotowanie zawodowe:
• Długoletnie doświadczenie w prowadzeniu rozmów handlowych.
• Umiejętności komunikacyjne, personalne.
• Umiejętność prezentowania oferty w ujęciu zalet i korzyści dla klienta.
• Umiejętność prowadzenia negocjacji.
• Umiejętność stosowania łagodnych technik przekonywania i perswazji.
• Praktyczna znajomość zagadnień związanych z handlem, obsługą klienta, efektywna sprzedażą, marketingiem, relacjami z klientem.
• Wieloletnia praktyka oraz wszechstronne przygotowanie zawodowe do pracy w charakterze Kierownika Regionalnego oraz Przedstawiciela Regionalnego.
• Organizacja działań promocyjnych.
• Znajomość obsługi komputera.
• Prawo jazdy kategorii B – od 16-tego roku życia oraz prawo jazdy kategorii C.