Facebook
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies. Dowiedz się więcej.
SŁOWO KLUCZOWE
BRANŻA
REGION
SZUKAJ HANDLOWCÓW:
jacek rutkowski
Skuteczny menedżer. Doświadczony w zarządzaniu sprzedażą oraz zespołem ze znajomością zasad marketingu. Entuzjazm, pracowitość, pasja do pracy z ludźmi, wysoka motywacja i zaangażowanie.
Płock
województwo mazowieckie
wyślij wiadomość
dodaj do znajomych
WYKSZTAŁCENIE
Rolnictwo
Uniwersytet Podlaski
od 1987-10 do 1992-06
DOŚWIADCZENIE
marketing manager
Kentro
od 2012-01 do 2012-11
Branża:
Budownictwo
Opis:
Reorganizacja działu sprzedaży, zarządzanie sprzedażą, kontakty z kluczowymi klientami firmy. Wprowadzenie i dbałość o utrzymywanie standardów dotyczących obsługi klientów.
area sales manager
Komatsu Poland sp. z o.o.
od 2011-03 do 2011-11
Branża:
Budownictwo
Opis:
Sprzedaż maszyn budowlanych w podległym regionie, kontakt z kluczowymi klientami. Współpraca z Towarzystwem Leasingowym. Stały monitoring cen konkurencji. Dbałość o dobry wizerunek firmy.
doradca handlowy
Interhandler sp. z o.o.
od 2008-02 do 2011-03
Branża:
Budownictwo
Opis:
Sprzedaż maszyn budowlanych w podległym regionie. Współpraca z Towarzystwami Leasingowymi. Stały monitoring cen konkurencji. Dbałość o dobry wizerunek firmy.
regionalny kierownik sprzedaży
Agropasz
od 2006-01 do 2007-12
Branża:
Budownictwo
Opis:
Wprowadzenie na rynek i wypromowanie produktów firmy Alltech. Zarządzanie sprzedażą w podległym regionie. Organizacja sieci dealerskiej. Planowanie i realizacja budżetu w podległym regionie.
doradca handlowy
Joskin Polska sp. z o.o.
od 2005-01 do 2005-12
Branża:
Budownictwo
Opis:
Sprzedaż maszyn rolniczych w podległym regionie, organizacja sprzedaży poprzez sieć dealerską. Współpraca z Towarzystwami Leasingowym oraz ARiMR. Stały monitoring cen konkurencji. Dbałość o dobry wizerunek firmy.
specjalista ds. marketingu
Golpasz SA
od 2003-01 do 2004-12
Branża:
Inne
Opis:
Stworzenie sieci dealerskiej na terenie województw: pomorskiego, kujawsko-pomorskiego, mazowieckiego, podlaskiego oraz lubelskiego. Kontakty z kluczowymi klientami w regionie. Stały monitoring cen konkurencji. Dbałość o dobry wizerunek firmy.

regionalny dyrektor sprzedaży
Dossche sp. z o.o.
od 1999-01 do 2002-12
Branża:
Inne
Opis:
Zarządzanie regionalnym działem sprzedaży, organizacja sieci dealerskiej, rekrutacja pracowników do działu sprzedaży, współkształtowanie strategii sprzedaży na terenie Polski, planowanie i realizacja regionalnego budżetu sprzedaży.

OPIS
Kursy:
1. Trening interpersonalny dla kierowników zespołów sprzedaży.
2. Trening negocjacyjny dla szefów zespołów sprzedaży.
Języki obce:
angielski - podstawowa
rosyjski - podstawowa
Hobby:
Wycieczki rowerowe, czytanie książek.
Inne:
Prawo jazdy - kategoria A,B,T - czynne.
Umiejętkości:
społeczne i organizacyjne:
- pracy w zespole
- negocjacyjne,
- wysoka komunikatywność,
- nastawienie na cel,
- pracy pod presją,
- dynamizm i konsekwencja w działaniu.