Facebook
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies. Dowiedz się więcej.
SŁOWO KLUCZOWE
BRANŻA
REGION
SZUKAJ HANDLOWCÓW:
agnieszka pluta
Sprzedaż/Marketing
Warszawa
województwo mazowieckie
wyślij wiadomość
dodaj do znajomych
WYKSZTAŁCENIE
Kierunek: Pedagogika Specjalność: Resocjalizacja i Profilaktyka Społeczna Typ studiów: Magisterskie
Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach
od 2008-10 do 2010-11
Kierunek: Pedagogika Specjalność: Resocjalizacja
Świętokrzyska Szkoła Wyższa
od 2005-10 do 2008-06
DOŚWIADCZENIE
Grupa Onet.pl SA
Key Account
od 2012-07 do 2012-11
Branża:
Marketing/Reklama/PR
Opis:
? Negocjacje i sprzedaż kampanii reklamowych w Internecie
Beauty Trends Style Sp. z o.o.
Area Sales Manager
od 2012-03 do 2012-07
Branża:
Inne
Opis:
? Wprowadzanie na Polski rynek firmy PILGRIM – Duńska Biżuteria Modowa;
? Pozyskiwanie klientów na terenie Polski;
? Reprezentowanie Marki na Targach (Gdańsk, Kraków);
? Szkolenia dla pracowników punktów sprzedaży.
TNT EXPRESS WORLDWIDE SP. Z O.O. Warszawa
Field Sales Executive
od 2011-07 do 2012-03
Branża:
Sprzedaż bezpośrednia
Opis:
? Sprzedaż usług kurierskich Krajowych oraz Międzynarodowych na terenie Warszawy;
? Przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków transakcyjnych, monitorowanie przesyłek, monitorowanie rozliczeń finansowych, doradztwo i wsparcie działań klientów;
? Pierwsze miejsce w Polsce - konkurs „BUSTER” (największa liczba przesyłek lotniczych wśród nowych klientów).
Lyreco Polska S.A.
Field Sales Executive
od 2010-05 do 2010-05
Branża:
Artykuły biurowe
Opis:
? Sprzedaż artykułów biurowych klientom o potencjale od 200 do 20 000zł. miesięcznie w ścisłym centrum Warszawy;
? Realizacja planów sprzedażowych
? Przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków transakcyjnych, monitorowanie realizacji zamówień, monitorowanie rozliczeń finansowych, doradztwo i wsparcie działań klientów;
? Zapewnienie wzrostu sprzedaży na podległym terenie ;
? Pozyskiwanie do współpracy klientów na podległym terenie (średnio 10 nowych klientów w miesiącu);
? Budowanie i podtrzymywanie długofalowych relacji biznesowych.
Eniro Polska Sp. z o.o.
Konsultant ds sprzedaży internetowej
od 2009-09 do 2010-05
Branża:
Marketing/Reklama/PR
Opis:
? Sprzedaż artykułów biurowych klientom o potencjale od 200 do 20 000zł. miesięcznie w ścisłym centrum Warszawy;
? Realizacja planów sprzedażowych
? Przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków transakcyjnych, monitorowanie realizacji zamówień, monitorowanie rozliczeń finansowych, doradztwo i wsparcie działań klientów;
? Zapewnienie wzrostu sprzedaży na podległym terenie ;
? Sprzedaż telefoniczna produktów firmy;
? Aktualizowanie baz danych, sporządzanie raportów, dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
? Dyplom „Konsultant miesiąca” grudzień 2009 II miejsce za wyniki w sprzedaży.
Telekomunikacja Polska S.A.
Doradca Klienta
od 2006-10 do 2009-07
Branża:
Marketing/Reklama/PR
Opis:
? Sprzedaż telefoniczna usług telekomunikacyjnych (plany taryfowe, Internet, Videostrada );
? Utrzymanie dotychczasowych klientów Telekomunikacji Polskiej;
? Monitoring rozmów Młodszych Doradców Klienta;
? Szkolenie nowych pracowników.
Telefonia Dialog S.A.
Przedstawiciel Handlowy, Trener
od 2006-06 do 2007-01
Branża:
Telekomunikacja
Opis:
? Sprzedaż usług firmy (plany taryfowe, Internet) dla klientów indywidualnych(30%), biznesowych(70%);
? Udział w budowie oraz zarządzanie zespołem Przedstawicieli Handlowych na terenie woj. Świętokrzyskiego;
? Przygotowanie i wdrożenie narzędzi do pracy Przedstawicieli Handlowych;
? Zarządzanie dokumentacją w biurze (umowy klientów).

OPIS
Kursy:
Wrzesień2010
Dwudniowe szkolenie „Negocjacje ”
Zorganizowane przez Akademie PARP
Czerwiec 2010
Pięciodniowe szkolenie "Podstawy sprzedaży - komunikacja w sprzedaży"
Rozwój umiejętności komunikacji (zarówno werbalnej jak i niewerbalnej) – zadawanie pytań, słuchanie, utrzymywanie dobrego kontaktu z innymi, udzielanie i otrzymywanie informacji zwrotnej (feedback), autoanaliza. Rozwój umiejętności sprzedażowych – automotywacja, autoprezentacja, kontrakt psychologiczny, aktywne słuchanie, sztuka pytania, kryteria Dobrze Sformułowanego Celu, perswazja poprzez język korzyści, typy klientów, kalkulacja i obrona ceny, style negocjacji, asertywność handlowa.
Zorganizowane przez Marschall.
Październik 2007
Jednodniowe szkolenie „Rozmowy telefoniczne - perswazja i negocjacje”
Rozwój umiejętności prowadzenia konwersacji handlowych – czytanie ludzkiego głosu, budowanie relacji przez telefon, prezentowanie ofert, postępowanie z trudnymi klientami.
Zorganizowane przez Telekomunikacja Polska.
Języki obce:
? Język angielski – B2;
? Język niemiecki – B1.
Hobby:
? Motoryzacja: rajdy samochodowe, wyścigi 1 mili – Klub Sportowy „Motokopytko” Starachowice;
? Sport: tenis ziemny, jazda konna, fitness;
? Podróże: Niemcy, Szwajcaria, Cypr;
? Kuchnia włoska/japońska
Inne:
? Pakiet MS Office (Word, Power Point, Outlook, Excel, Access) - w stopniu dobrym;
Zainteresowania
? Prawo jazdy kategorii B;