Facebook
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies. Dowiedz się więcej.
SŁOWO KLUCZOWE
BRANŻA
REGION
SZUKAJ HANDLOWCÓW:
marcin barszcz
Handlowiec, Sprzedawca, Przedstawiciel Handlowy, IT
Tarnów
województwo małopolskie
wyślij wiadomość
dodaj do znajomych
WYKSZTAŁCENIE
Informatyka w Zarządzaniu
Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Tarnowie
od 2007-10 do 2010-07
Technik informatyk
Szkołą Policealna nr 3 w Z. S. M. E. w Tarnowie
od 2005-09 do 2007-06
DOŚWIADCZENIE
Doradca Klienta
Firma Handlowa „Gryf” Electronics (SONY Centre)
od 2008-08 do 2013-08
Branża:
Sprzedaż bezpośrednia
Opis:
Podstawowe zadania: Sprzedaż pośrednia, bezpośrednia elektroniki użytkowej, serwis i konfiguracja oprogramowania oraz sprzętu komputerowego, dodatkowe obowiązki: prowadzenie spraw księgowych, rozliczenia płatności.
- listopad 2010 zdobycie tytułu Specjalisty w dziedzinie sprzedaży,
- listopad 2011 zdobycie tytułu Eksperta sprzedaży
- październik 2012 objęcie funkcji Mentora sprzedaży oraz trenera współpracowników sklepu

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2008
Data zakończenia pracy 15.10.2013
Sprzedawca
P.U.H. „MOTOZBYT”
od 2008-02 do 2008-07
Branża:
Sprzedaż bezpośrednia
Opis:
Sprzedaż bezpośrednia podzespołów oraz części samochodowych, zarządzanie magazynem
OPIS
Kursy:
Instytut Rozwoju Biznesu Sp. z o.o., COACHING SPRZEDAŻOWY,; Instytut Rozwoju Biznesu Sp. z o.o., Techniki sprzedaży doradczej
Języki obce:
Angielski - poziom zaawansowany w mowie i w piśmie; Rosyjski - podstawowy; Niemiecki - podstawowy
Hobby:
Motoryzacja, Piłka nożna, Fotografia, Terrarystyka, Edukacja
Inne:
• Administrowanie, konfigurowanie komputerów; • Biegła znajomość pakietu MS OFFICE (EXCEL, WORD, ACCESS, POWERPOINT, OUTLOOK); • Konfiguracja, DNS, DHCP, NAT: aDSL; • Projektowanie, budowa i zarządzanie sieciami komputerowymi LAN, WAN; • Biegła znajomość środowiska Windows; • Biegła obsługa programu księgowo handlowego Comarch ERP Optima 2013 oraz CDN Optima; • Szybkie rozwiązywanie problemów w sytuacjach kryzysowych; • Umiejętność stosowania narzędzi sprzedaży.; • Korzystanie z języka korzyści.; • Stosowanie modelu obiekcji.; • Stosowanie modelu P.C.K; • Znajomość i umiejętność stosowania koncepcji S.M.A.R.T.; • Techniki zamykania sprzedaży.; • Zarządzanie rozmową z klientem.; • Analizowanie potrzeb klienta.; • Posługiwanie się komunikacją niewerbalną.; • Wielozadaniowość; • Umiejętność pracy w sytuacjach stresogennych;