Facebook
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies. Dowiedz się więcej.
SŁOWO KLUCZOWE
BRANŻA
REGION
SZUKAJ HANDLOWCÓW:
artur szczepkowski
Kierownik ds. Kluczowych Klientów, Regionalny Kierownik Sprzedaży, Key Account Manager,
Warszawa
województwo mazowieckie
wyślij wiadomość
dodaj do znajomych
WYKSZTAŁCENIE
Zarządzanie i Marketing
Uniwersytet Warszawski
od 1993-10 do 1998-06
DOŚWIADCZENIE
Kierownik ds. Kluczowych Klientów
CANAL+ CYFROWY S.A.
od 2010-09 do 2012-12
Branża:
Telekomunikacja
Opis:
Zarządzanie siecią sprzedaży i grupą Kierowników ds. Sieci, współpraca z centralami kluczowych klientów. Odpowiedzialność za realizację ilościowych i jakościowych planów sprzedaży na terenie kraju. Organizacja szkoleń, opracowywanie, wdrażanie, realizacja programów motywacyjnych na różnych szczeblach
OPIS
Kursy:
2012.11 <br>Sztuka prezentacji wystąpień publicznych z elementami zasad tworzenia prezentacji<br>Hillway<br><br>2012.05 <br>Innowacyjność w sprzedaży<br>Hillway<br><br>2011.10 <br>Coaching sprzedażowy. Jak wdrażać standardy handlowe oraz szkolić zewnętrznych partnerów handlowych i sprzedawców aktywnymi metodami<br>Kontrakt SBL<br><br>2011.09 <br>Zarządzanie sprzedażą. Jak układać współpracę z zewnętrznymi partnerami handlowymi, jasno nazywać wspólne interesy i potrzeby, zwiększać realizację celów sprzedażowych i płacić po drodze mniejszy koszt emocjonalny.<br>Kontrakt SBL<br><br>2011.09 <br>Jak wpływać na zwiększenie motywacji do aktywnego działania zewnętrznego partnera handlowego, podwładnego, handlowca, rozumieć jego podświadome potrzeby, po to żeby umieć bez ryzyka zerwania relacji egzekwować ustalenia<br>Kontrakt SBL<br><br>2010.08 <br>Key Account Management<br>Asset<br><br>2010.06 <br>Rekrutacja i selekcja pracowników<br>Asset<br><br>2010.06 <br>Zaawansowane techniki sprzedaży. Jak pokonać konkurencję?<br>Asset<br><br>2010.05 <br>Kreatywność i innowacyjność w sprzedaży i marketingu<br>Asset<br><br>2010.04 <br>Budowanie zespołu<br>Asset<br>
Języki obce:
Angielski - podstawowy<br>Rosyjski - podstawowy
Hobby:
Sport, podróże, rynki finansowe