Facebook
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies. Dowiedz się więcej.
SŁOWO KLUCZOWE
BRANŻA
REGION
SZUKAJ HANDLOWCÓW:
jacek kowalczyk
Specjalista ds. sprzedaży z 13-letnim doświadczeniem w HoReCa i FMCG
Warszawa
województwo mazowieckie
wyślij wiadomość
dodaj do znajomych
WYKSZTAŁCENIE
Ekonomia pracy i zarządzanie kadrami
Wyższa Szkoła Społeczno Ekonomiczna w Warszawie
od 1998-10 do 2001-05
DOŚWIADCZENIE
Specjalista ds. Sprzedaży
MAKRO CASH and CARRY Polska Sp. z o.o.
od 2011-07 do 2012-09
Branża:
Spożywcza
Opis:
Nawiązywanie i utrzymanie długoterminowych relacji handlowych. Wielokanałowa sprzedaż, wdrożenie projektów lojalnościowych wspierających wolumen obrotów w trendzie wzrostowym. Negocjowanie, ustalenie i aktualizacja warunków współpracy wraz z podpisywaniem kontraktów cenowych oraz logistycznych z kluczowymi klientami. Aktywna sprzedaż, promocja marek własnych. Budowanie świadomości u klientów o produktach marki własnej pozycjonowanych na najwyższym poziomie, co, do jakości, dostępności i ceny. Doradztwo w zakresie zastosowania oferowanych produktów marek własnych. Realizacja celów, targetów i akcji promocyjnych.

Przedstawiciel Handlowy
FARUTEX Sp. z o.o.
od 2009-11 do 2011-06
Branża:
Spożywcza
Opis:
Aktywna sprzedaż produktów firmy, doradztwo produktowe, realizacja planu, nawiązywanie i utrzymywanie długoterminowych relacji handlowych z Klientami na powierzonym terenie, budowanie efektywnej sieci sprzedaży, aktywne śledzenie konkurencji i analiza rynku.
Zastępca Kierownika
ALMA MARKET S.A.
od 2009-07 do 2009-09
Branża:
Spożywcza
Opis:
Zarządzanie i kierowanie jedenastoosobowym zespołem pracowników (sporządzanie harmonogramu pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami, prawidłowe rozłożenie zadań, kontrola efektywności i poprawności ich realizacji, prowadzenie szkoleń stanowiskowych), zapewnienie poprawnego funkcjonowania działu w zakresie dostępności i jakości oferowanego asortymentu oraz nadzoru nad właściwą i skuteczną ekspozycją, sporządzanie zamówień w sposób zapewniający utrzymywanie pełnej oferty towarowej, kontrola wielkości zapasów z uwzględnieniem rotacji towarów .
Kierownik oddziału, Przedstawiciel handlowy
FOOD LAND PL
od 2004-05 do 2008-09
Branża:
Spożywcza
Opis:
Utworzenie centrum logistycznego, rozwój i zarządzanie oddziałem, współtworzenie strategii sprzedażowej firmy, tworzenie i realizowanie planów sprzedażowych, koordynacja działań marketingowych firmy, koordynacja gospodarki magazynowej, analiza wyników sprzedażowych, prezentacja produktów i negocjacje handlowe, kontrola kosztów oddziału, rekrutacja pracowników, nadzór nad prawidłowym stanem technicznym oddziału, udział na targach wystawienniczych firmy, kontrola należności u Klientów.
Właściciel
JACK`S RESTAURANT
od 2007-02 do 2007-08
Branża:
Turystyka/Hotelarstwo/Catering
Opis:
Prowadzenie działalności gospodarczej pod kątem Restauracji.
Współwłaściciel
GRILL-POL
od 1999-05 do 2003-02
Branża:
Spożywcza
Opis:
Organizacja centrum logistycznego i produkcyjnego, rekrutacja i selekcja pracowników, zarządzanie podległymi pracownikami, opracowywanie krótko i długo terminowych planów firmy na podstawie kosztów i wyników sprzedaży, kontrola finansów firmy (rozliczenia z odbiorcami dostawcami, kredyty kupieckie, kontrola cash flow, współpraca z bankami), koordynacja przepływu surowców i wyrobów gotowych we współpracy z działem logistyki, zapewnienie płynnego toku produkcyjnego według zasad „just-in-time”, kontrola wydajności pracy zespołu produkcyjnego i logistycznego (20 osób).
OPIS
Kursy:
Podkarpacka Akademia Przedsiębiorczości
Przygotowanie do exportu w ramach unijnego projektu –Lizbona.
MAKRO CASH and CARRY Polska Sp. z o.o.
Szkolenia sprzedażowe, marketing w sprzedaży, negocjacje w biznesie, pozyskanie i utrzymanie partnerów handlowych.

Języki obce:
Język angielski: podstawowy
Język rosyjski: dobry
Hobby:
Kreatywne gotowanie, kuchnia świata, rynek HoReCa. Aktywny wypoczynek, bieganie, pływanie, jazda rowerem, podróże po kraju i europie.
Inne:
Wysoki poziom kompetencji społecznych tj.: komunikatywność, asertywność, umiejętność negocjacji i prezentacji. Zaangażowanie w pracy.
Umiejętność budowania zaufania w relacjach biznesowych.
Bardzo dobra organizacja pracy własnej, odpowiedzialność za podejmowane decyzje.
Prawo jazdy kat: B dyspozycyjność, mobilność.
Dobry użytkownik:
MS Office, Windows, Siebel,
Comarch ERP