Facebook
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies. Dowiedz się więcej.
SŁOWO KLUCZOWE
BRANŻA
REGION
SZUKAJ HANDLOWCÓW:
katarzyna sobolewska
Kraków
województwo małopolskie
wyślij wiadomość
dodaj do znajomych
WYKSZTAŁCENIE
brak danych
DOŚWIADCZENIE
Kierownik Oddziału/ Kierownik POK
Stefczyk Finanse / InPost
od 2012-03 do 2014-07
Branża:
Finanse/Ubezpieczenia/Księgowość
Opis:
- sporządzanie dokumentacji związanej z działalnością Oddziału
- wysokie zaangażowanie w realizację działań związanych z funkcjonowaniem oddziału zgodnie ze standardami Firmy oraz wyznaczonych celów Oddziału
- kontrola procesów kredytowych, analiza i weryfikacja dokumentacji kredytowej
- weryfikacja dokumentów potwierdzających zatrudnienie Klienta, również weryfikacja telefoniczna
- kontrola wskaźnika przeterminowania oddziału, telefoniczna windykacja należności
- wstępna rekrutacja Współpracowników, adaptacja i rozwój poprzez szkolenia
- delegowanie zadań Pracownikom, ocena ich pracy
- podział wypracowanej premii pomiędzy Pracowników, zgodnie z indywidualnym zadaniem
- motywowanie Zespołu do osiągnięcia postawionych celów rozwojowych, sprzedażowych i marketingowych
- zawieranie umów zlecenia na kolportaż materiałów reklamowych, rozliczanie Zleceniobiorców z wykonanej pracy
- sporządzanie i rozliczanie grafiku pracy Pracowników
- raportowanie, analiza i prezentacja wyników sprzedaży Przełożonym
- aktualizacja bazy danych Klientów
- inicjowanie i koordynowanie lokalnych działań marketingowych, organizacja stanowiska na festynach i współpraca z przedstawicielami lokalnych ośrodków kultury oraz mediami
- uczestniczenie i reprezentowanie firmy w spotkaniach biznesowych
- aktywne pozyskiwanie nowych Klientów- w tym VIP oraz Sektor III
- doradztwo w zakresie oferowanych produktów
- obsługa pism i reklamacji Klientowskich
- nadzór nad utrzymaniem wysokich standardów obsługi Klienta
- budowanie i utrzymywanie poprawnych relacji ze wszystkimi działami w Firmie
- realizacja i wdrażanie wymaganych Procedur w Firmie
- planowanie i realizacja budżetu marketingowego oraz odpowiedzialność za jego efektywne wykorzystanie
- kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy
- dyplom za osiągnięcia i wykonanie zadania Zespołu w 2012 roku ( powyżej 100%)
InPost:
- obsługa doręczycieli poczty InPost
- obsługa klientów w zakresie usługi pocztowej InPost
- przyjmowanie, segregowanie i wydawanie przesyłek na POK
- sprzedaż produktów InPost, fakturowanie
- raportowanie miesięczne, inwentaryzacja
- koordynacja gospodarki magazynowej produktów InPost
- budowanie i utrzymywanie poprawnych relacji ze wszystkimi działami w firmie InPost
- obsługa pism klientowskich
OPIS
Kursy:
prawo jazdy kat. B
2000 rok; 2005 rok Kurs rozpoznawania fałszywych banknotów
X. 2011 Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw jako płaszczyzna dialogu społecznego
szkolenie poświęcone zagadnieniu CSR (społecznej odpowiedzialności biznesu) w ramach projektu "Odpowiedzialny Dialog"
III. 2009 Nowoczesne Techniki Sprzedaży (Up-selling i Cross-selling)
2009- 20012 cykliczne szkolenia dla Agentów Ubezpieczeniowych (ubezpieczenia na życie, zdrowotne, samochodowe, mieszkaniowe, podróżne)
2010 rok Szkolenie: Zarządzanie czasem i organizacja czasu pracy
Języki obce:
j. angielski- podstawowy
Hobby:
Turystyka, fotografia amatorska, literatura, florystyka