Facebook
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies. Dowiedz się więcej.
SŁOWO KLUCZOWE
BRANŻA
REGION
SZUKAJ HANDLOWCÓW:
kamil czerny
Zajmuję się pozyskiwaniem klientów zagranicznych dla 8 firm produkcyjno-handlowych z różnych branż.
Zawiercie
województwo śląskie
wyślij wiadomość
dodaj do znajomych
WYKSZTAŁCENIE
Geologia
Wydział Nauk o Ziemi UŚ w Sosnowcu
od 2005-10 do 2010-12
DOŚWIADCZENIE
Specjalista ds. eksportu
PASEDO
od 2013-01 do 2016-02
Branża:
Sprzedaż bezpośrednia
Opis:
- kontakt telefoniczny i mailowy z klientami zagranicznymi (Rumunia, Włochy, Hiszpania, Portugalia, Litwa, Francja, Niemcy, Belgia)
- prowadzenie dokumentacji handlowej
- spotkania biznesowe z kontrahentami
- przygotowywanie ofert handlowych
- negocjowanie warunków współpracy
- przygotowywanie i wysyłka próbek handlowych
- obsługa bazy danych CRM
- aktywne pozyskiwanie klientów
- monitorowanie rynku
- analiza konkurencji
- kontakt z firmami spedycyjnymi
- koordynowanie realizacji zamówień
- budowa relacji z klientem
- współpraca z działem produkcji i magazynem
OPIS
Kursy:
- Szkolenie e-learningowe "Zarządzanie transportem" - Instytut Logistyki i Magazynowania w Poznaniu (11h)
- 10 biznesowych szkoleń e-learningowych w Akademii Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości m.in. "Negocjacje handlowe" (18h), "ABC Eksportera" (13h), "Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem" (12h)
- Szkolenie sprzedażowe "Profesjonalny handlowiec" - firma NU-LAB (18h)
- Kurs szybkiego czytania i technik pamięciowych - Centrum Szkoleniowe "BETA" w Katowicach (24h)
- 10 szkoleń internetowych z zakresu umiejętności miękkich na portalu NetAkademia.pl
- 3 kursy e-learningowe z dziedziny ekonomii na portalu NBPortal.pl
Języki obce:
Jestem samoukiem językowym. Języków obcych uczę się od 2009 roku. Znam w stopniu komunikatywnym 8 języków obcych (angielski, niemiecki, włoski, hiszpański, portugalski, rumuński, czeski, słowacki) oraz 6 w stopniu podstawowym (francuski, niderlandzki, szwedzki, duński, norweski, kataloński). Ponadto planuję niebawem poznać podstawy języka serbskochorwackiego.
Hobby:
- brydż
- enologia
- literatura piękna
Inne:
Szanowni Państwo,

Uprzejmie zwracam się z propozycją nawiązania współpracy związanej z handlem zagranicznym, co pozwoliłoby wykorzystać moją wiedzę i umiejętności z zakresu języków obcych, sprzedaży oraz relacji interpersonalnych. Chciałbym zaoferować swoje usługi w zakresie poszerzenia sprzedaży eksportowej. Myślę, że najlepszą formą współpracy byłaby na początek umowa-zlecenie.

Posiadam roczne doświadczenie na stanowisku Specjalisty ds. eksportu w firmie PASEDO (części do bram garażowych). Obecnie zajmuję się poszukiwaniem i pozyskiwaniem klientów zagranicznych dla 8 firm produkcyjno-handlowych z rejonu Zawiercia. Działam na własnym komputerze oraz posiadam telefon z abonamentem. Postanowiłem związać swoją przyszłość z branżami ukierunkowanymi na współpracę międzynarodową, ponieważ umożliwia ona realizację moich zainteresowań i kontakt z ludźmi.

Do moich obowiązków należą m.in.:
- wyszukiwanie klientów zagranicznych,
- kontakt telefoniczny i mailowy,
- przygotowywanie ofert handlowych,
- tworzenie baz danych,
- analiza rynków zagranicznych.

Stale pogłębiam swoją wiedzę o świecie oraz umiejętności językowe. Znam w stopniu komunikatywnym 8 języków obcych (angielski, niemiecki, włoski, hiszpański, portugalski, rumuński, czeski, słowacki) oraz 6 w stopniu podstawowym (francuski, niderlandzki, szwedzki, duński, norweski, kataloński). Ponadto planuję niebawem poznać podstawy języka serbskochorwackiego.

Moimi celami zawodowymi są:
- opanowanie 15 języków obcych w stopniu dobrym,
- regularny kontakt z klientem zagranicznym w codziennej pracy,
- poznawanie nowych branż,
- stały wzrost efektywności,
- założenie własnej działalności gospodarczej.

Jestem zainteresowany zdobywaniem wiedzy w zakresie przedsiębiorczości oraz doskonalenia własnej osobowości. Ukończone kursy (kurs szybkiego czytania, Profesjonalny hadlowiec, ABC eksportu, Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem), przeczytane książki (sprzedaż, motywacja, komunikacja), praca w PASEDO oraz obecna działalność pozwoliły mi na poznanie zasad funkcjonowania wolnego rynku oraz zdobycie doświadczenia w kontaktach biznesowych. Jestem osobą ambitną, ciekawą świata oraz sumienną.

Proponowane przeze mnie warunki współpracy przedstawiają się następująco:
- podpisanie umowy-zlecenie na krótki okres (np. 3 miesiące)
- wynagrodzenie składające się z niskiej kwoty podstawowej oraz prowizji od udanej sprzedaży
- założenie osobistej skrzynki mailowej
- przeszkolenie mnie z produktów firmy i podstaw branży

Chciałbym wykorzystać powyższe atuty w pracy z korzyścią dla zleceniodawcy i własnego rozwoju zawodowego. Chętnie wyślę swoje dokumenty aplikacyjne. Będę wdzięczny za umożliwienie mi przedstawienia swojej kandydatury w trakcie osobistego spotkania.

Z wyrazami szacunku,
Kamil Czerny